پارت 14

⚢♱𝕄𝕖𝕙𝕣𝕤𝕒♱⚢ · 11:18 1399/10/29

پارت 14 دوستان هرکی پستر بده ممنون میشم وقت ندارم پستر درست کنم

پارت_14
#به_نویسندگی:مماکاسه
#طعم_شیرین_زندگی
از زبان آدرین
نیم ساعت زود تر رفتم سر قرار ‌بادیگاردم منو رسوند برج .با آسانسور رفتم طبقه آخر شلوغ بود همه با زنو بچه هاشون اومده بود.
داشتم حرف هامو آماده میکردم که گارسون اومد و گفت چی میل دارید 
من_وقتی خانم دوپنگ چنگ اومدن سفارش میدم.
گارسون_چشم آقای اگرست.
داشتم به لیدی فک میکردم.گفتم یه آهنگ بزارم گوش کنم.
هندزفری مو در اوردمو یه آهنگ گذاشتم.
(می فرستم اهنگو براتون)
آنقدر سردی که گفتم دیگه نیازی نیست به وجودم🎼
تا اونجایی که یادم هست همیشه در گیر تو بودم🎼
تو این چند وقته که بودم بگو فک میکنی ازت چی دارم به جز خاطرات روزای بدم که از همشون بیزارم(اینجا شاعر غلط خونده عه من که خاطره خوبم باهاش داشتم)🎵🎶
نننننه نبودی دوای دردم نه خواستی برگردم 🎼
رفتم ولی تو بودی همونی که واسش هر کاری کردم 
نههه من بودم کمترین نننه تو بودی همه چی تموم ولی من بودم که..‌🎼
یکدفعه از حسو حال آهنگ در اوردمو به خودم اومدم مرینت دستشو گذاشته بود رو شونم اما سر پا بود.
پوووف تو دلم.زود هنزو در اوردمو سلام کردم.با هم دست 🤝 دادیم و نشستیم.
مرینت_خوبی تو.چه خوشتیپ کردی😍
من_ممنون😊تو که از من خوشگل تر شدی بلا.(با خودم گفتم مخصوصا اون لبای جیگرش)
مرینت سرشو انداخت پایین و سرخ شد.
داشتم بهش نگاه میکردم که گارسون اومد.
+سلام چی میل دارید !؟
من_مرینت چی می خوری؟
مرینت_اااااه.... نسکافه☕️.
من_دوتا نسکافه☕️☕️.
+چشم.
من_مرینت.راستشو بخوای من این روزا خیلی درگیر یه فردیم.حس میکنم بهش علاقه شدیدی دارم شبا با فکر اون می خوابم و صبا با فکر اون بلند میشم.کلا با خودم در گیرم .
مرینت_حالا آدرین بگو ببینم اون فرد کیه.
گارسون اومد و نسکافه ها رو گذاشت رو میز و رفت.
من_حالا یکم بخور بعداً بهت میگم کیه.
داشتیم نسکافه هامون رو می خوردیم که من شروع کردم.
من_راستشو بخوای اون فردو خودت می‌شناسی.
مرینت_نگو که کلوییه 😳
من_نه از کلویی بهتره هم قیافش هم ظاهرش.نمی دونم چرا هر وقت بهش فک میکنم تو میای تو ذهنم ‌.
که یدفعه مرینت سرفش گرفت یکم نسکافه خوردو آروم تر شد.
مرینت_دارم از فوضولی میمیرم اون کیه😍
من_لیدی باگ😍😘
مرینت یه دفعه فنجون از دستش ول شدو افتاد رو زمینو شکست.
مرینت با حالت تعجب خیلی شدید داشت بهم نگاه میکرد . اینقدر تعجب کرده بود خودمم تعجب کرده بودم.
(یعنی مرینت واسه چی تعجب کرده بود چرا وقتی گفتم لیدی باگ از تعجب داشت منجر می‌شد باید بفهمم چرا)