پارت 19

⚢♱𝕄𝕖𝕙𝕣𝕤𝕒♱⚢ · 05:29 1399/10/30

پارت 19  خدایی دستم شکست

پارت_19
#به_نویسندگی:مماکاسه
#طعم_شیرین_زندگی
از زبان مرینت
میراکلسو به الیا و نینو و کلویی دادم.وبرگشتم برج.روی بلند ترین نقطه برج وایساده بودم.ارتفاع بی داد میکرد.استرس داشتم.که یه دفعه حضور کسیو کنار خودم حس کردم.برگشتمو کت نوارو دیدم.
کت نوار_به سلام خانم خانوما.چرا رنگت پریده آبمیوه بخرم براتون.😘
من_سلام کت نه چیزه مهمی نیست.😱تو که بیشتر از من رنگت پریده😱😂
ریناروژ و کاراپیسو کویین بی اومدن.
هر سه شون_سلام لیدی .سلام کت.
زنگ به صدا در اومد ساعت نه شده بود و هنوز خبری از هاگماث و مایورا نشده بود.
که هر دوشون اومدن.
هاگماث و مایورا_سلام نابود شدگان😏
کت نوار_فک نکنم ما نابود بشیم این شمایید که باید نابود شید.
ریناروژ_اره کت راس میگه.
مایورا با لحن بدی گفت
_ببینم وقتی میراکلساتونو از دست دادید بازم باهامون اینطوری صحبت می کنید😡
بعد از جرو بحث هایی که بینمون ردو بدل شد جنگ بینمون آغاز شد مایورا با منو رینا می‌جنگید.
طولی نکشید که میراکلس کاراپیس و رینا و کویین بی دست مایورا افتاد و مایورا قدرتمند تر شد😨
الان فقط من مونده بودم و کت نوار.تموم سعیمونو کردیم برای شکست دادن اونا یک لحظه میراکلس و از گوشم در آوردن ولی کت اونا رو گرفت و بهم داد🤭 
تا اینکه من میراکلس مایورا رو ازش گرفتم و میراکلس رینا و کاراپیس و کویین بی افتادن رو زمین . که یه دفعه هاگماث برای اینکه هویت مایورا آشکار نشه اونو بغل کردو باهم فرار کردن.
منو کت نوار و الیا و نینو و کلویی از تعجب زبونمون بند رفت.منو بقیع یکم منتظر بودیم که صدای فریاد یه نفر به گوش رسید
هاگماث_شما بردید ولی ما به زودی بر میگردیم.
به جز کلویی و الیا و نینو و کت نوار کسی دیگه هویت منو نمی‌شناخت.
کت نوار_لیدی باگ.
من_نمی خوام در مورد هویتم صحبت کنم.باید تک تکتون قول بدید که.راز هویتمو به کسی نمی گید.
کلویی_مرینت ناراحت نشیا ولی من به همه میگم.
هولش دادم جوری که اخش در اومد. 
من _تو غلط می کنی بیشعور احمق اگه اینکاری بکنی دیگه رنگ میراکلستو نمی‌بینی.فهمیدی دختره شهردار😡😡😡😡
به خودم اومدم همه داشتن نگام میکردن👁
من_چیه این حرفمم با تک تکون بود فهمیدید.😶
کت نوار_لیدی باگ من یه کار خیلی واجب باهات دارم.لطفا همراهم بیا‌‌.
(خبرهای خوب دارم سورپرایز کت نوار تو پارت بعدی رازش فاش میشه)