پارت 3

⚢♱𝕄𝕖𝕙𝕣𝕤𝕒♱⚢ · 15:21 1399/10/27

بله پارت 3 ادامه

#پارت_3
#به_نویسندگی:مماکاسه
#طعم_شیرین_زندگی
از زبان مرینت
اووووووه فقط الان باید عکسول عمل دوتاشونو ببینم.اخه اونا که نمی دونن من واقعا فراموشی نگرفتم.البته باید بگم ✋ دست خانم دکتر درد نکنه،که حاضر شد این کارو برام بکنه ....
آلیا اومد تو نمی خواستم اونم از ماجرا بویی ببیره چون حرف تو دهنش نمی‌مونه.
آلیا پرید بغلمو گریه میکرد😂خیلی خودمو جمو جورکردم که خندم نگیره.بعد با یه لحن تند گفتم گمشو دختره پرو اشتباه گرفتی.😡
آدرین و لوکا اومدن تو اتاق.
ادرین_مرینت سلام ما رو یادت میاد.
من_چرا باید یه فرد غریبه رو به یاد داشته باشم.
لوکا_چون ما با هم دیگه دوست بودیم.😧
من_اه من ول گرد های اذیت کن تو خیابون زیاد میبینم حتما شما هم یکی از اونایید.پس برید گم شید.
آدرین گوشیش زنگ خورد و از اتاق رفت بیرون.
لوکا_الیا جان میشه چند لحظه بری بیرون.
آلیا رفت بیرون.الان فقط من بودم با کسی که فک میکنم دوستم داره.
لوکا_خانم محترم شما فراموشی گرفتی😢 اسمت مرینته و ...و... عاشق آدرین اگرست همین پسری که تو اتاق بود 😭ولی من پنهانی عاشق تو بودم با اینکه دوسم نداشتی ینی نمی دونم. آدرین درو باز کردو اومد تو لوکا حرفشو قطع کردو منو بوسید.ادرین همین جور داشت نگامون میکرد😓یکم خجالت کشیدم.
لوکا_خدافظ مرینت جانم(با بغض). میخواستم برم یکم قدم بزنم.
از جام بلند شدم که سرم گیج رفت و افتادم تو بغل ادرین👫 
آدرین منو تو بغلش فشار داد و بدون صدا گریه میکرد.منو دستمو دورکمرش گذاشتم.بوی عطری که زده بود حسو حال عجیبی بهم داده بود.حالت رها بودن.پرواز.و خیلی چیزای عجیب دیگه
صداش کردم با تعجب بهم نگاه کرد.ادرین چرا گریه می‌کنی.
آدرین_اسمم یادته!! گریه نه بابا اینجا یکم خاک رفت تو چشمم همین.
من_نمی خواد گریتو ماس مالی کنی اقای اگرست به بابات نمیگم😏
ادرین_تو منو یادت میاد.
من_ادرین من از دکتر خواستم بهتون بگه من فراموشی گرفتم.می خواستم ببینم چی کار می‌کنی که فهمیدم. این گریتم مثل راز پیش من امانته.
ادرین_ای بیشعورررر عوضییی میدونستی چه حالی شدم وقتی فهمیدم بهترین دوستم فراموشی گرفته‌..‌..... نزاشتم بقیه حرفشو بزنه.
من_نگو بهترین دوستم بگو دوست دخترم😊
ادرین_مثله اینکه تو واقعا فراموشی داری ها مگه یادت نیست من الان نامزد دارم.واییی توووو خبر نداشتی ینی خودم بهت نگفتم😱
از تو بغلش اومدم پایین شوکه شدم.تو دلم گفتم عشقم داره دوماد میشه😭😭😭😭😭........
«ینی چی میشه مرینت چه کار می کنه ادرین چه کار میکنه    چه اتفاقی براشون میفته»